web-56

Samen met ouders

Samenwerken met ouders vinden wij belangrijk. We willen graag dat jij én je kind meedenken over wat nodig is om te leren en te groeien. Of het nou gaat om onderwijs of zorg. Zo versterken we samen de ontwikkeling van je kind. We zien jou als gelijkwaardige partner. Jij als ervaringsdeskundige in het gedrag van je kind, wij als onderwijsdeskundige.

Driehoeksgesprek

In de zorg voor je kind kijken we goed naar de persoon en het gedrag en we praten met jou, je kind en iedereen die ertoe doet. Daarna bepalen we welke aanpak in onze ogen en in de ogen van jou en je kind gaat werken.

samen met ouders

Samen leren

Wij willen graag van jou als ouder leren en we willen je ook graag ondersteunen bij de opvoeding van je kind. Daarom organiseren we op school speciale koffieochtenden en besprekingen.

Ouderapp

Voor de communicatie met ouders gebruiken wij de handige Social Schools-app.